vineri, 2 iulie 2010

The only exception

Ştiu că nu am mai postat de ceva timp. Nu caut pretexte. Am fost leneşă. Urăsc lenevia şi totuşi o las să se instaleze uneori. Mă condamn pentru asta de fiecare dată când se întâmplă. Apropo, m-am decis ca postările mele să nu aducă a pagini de jurnal. Pentru ele există creion şi hârtie. Însă acest blog va rămâne o oglindă a gândurilor mele.

Cu şcoala mi-am încheiat socotelile pe acest an. Am fost câteva zile la Braşov. Ploaia parcă mi-a făcut în ciudă, oprindu-se doar noaptea. Dar, am ieşit totuşi să mă plimb. Picura încet cu picuri mici, reci...Era plăcut. M-a prins o rafală.Părul mi-era ud şi creţ, hainele leoarcă, dar eu înaintam prin ploaie. La un moment dat trece un grup de tineri pe lângă mine - şi ei în aceeaşi stare.
- La mine nu plouăă!La tine? spune unul dintre ei.
- Nu, nu plouă, i-am răspuns şi am îmceput să râdem.
Ca printr-un miracol, nu m-am îmbolnăvit. Deşi perdusem mult timp prin ploaie.

Sfârşitul acesta de săptămână sunt singură acasă. E o atmosferă diferită. Nimeni nu strigă, nu comentează.Îmi place. El nu e în oraş şi îi simt lipsa. Totul decurge foarte frumos de o vreme încoace.

Iată un videoclip foarte drăguţ pe care l-am văzut astăzi pentru prima dată.



Later edit :

Tocmai am terminat de vizionat filmul Religulous. Îl recomand tuturor persoanelor dispuse să raţioneze. Nu am aflat ceva nou, dar mi-a plăcut în mod deosebit. Filmul sublinează ideea că cei aflaţi în fruntea religiilor nu sunt capabili să aducă argumente logice în favoarea dogmelor ce le predau. Umorul sarcastic al lui Bill Maher transformă acest film-documentar în comedie pe alocuri - asta pentru cei "open-minded". După cum spune şi el în final : "Maturizaţi-vă sau muriţi!". Pentru o idee de ansamblu, acesta e trailerul :

Un comentariu:

  1. in brasov, la mine nu ploua niciodata. si fac drumul ala de 10 ani...in brasov e soare mereu, pentru ca tot se gaseste vreunu pe strada sa-ti arunce un zambet. oameni frumosi :)

    RăspundețiȘtergere